Reklamační řád

Reklamace a vrácení zboží

Jak postupovat při reklamaci

Je se zbožím něco v nepořádku? Můžete jej reklamovat následujícími způsoby. 

1) Reklamace objednávky s osobním odběrem

Reklamaci provedete osobně na adrese: Levského 3207/11, 143 00 Praha - Modřany. S sebou si vezměte reklamované zboží a doklad o nákupu. Pro rychlejší vyřízení můžete předem dát vědět na info@skutecneuceni.cz nebo nám zavolat na telefon 603454226, kde vám rádi poradíme.                                                                                                       

Chci vrátit peníze                                                                                                                              

Svůj požadavek sdělíte na email info@skutecneuceni.cz a situaci s vámi rádi vyřešíme. 

Chci vyměnit zboží

Zboží můžete vyměnit za jiné a to buď výběrem zboží  e-shopovou objednávkou s osobním odběrem nebo zásilkovnou, které chcete měnit. Zboží pak vyměníte způsobem, že zašlete zboží, které chcete vyměnit s přiloženou fakturou a žádostí za jaké zboží chcete vyměnit. Nové zboží musí mít stejnou či vyšší hodnotu než původní. Cenový rozdíl doplatíte v hotovosti, bankovním převodem nebo kartou.

2) Reklamace objednávky doručené přepravní společností či jako balík na prodejnu

Objednávku můžete rovnou poslat na: info@skutecneuceni.cz . Pro urychlení vaší reklamace doporučujeme do balíčku vložit kopii daňového dokladu, číslo objednávky, důvod reklamace a vaše telefonní číslo s e-mailem, abychom vás mohli kontaktovat. 

V případě reklamace balíku poslaného do zahraničí, doporučujeme zákazníkům se svým problémem před odesláním kontaktovat naši zákaznickou podporu (info@skutecneuceni.cz), aby se s Vámi z logistických důvodů pokusila vymyslet alternativní řešení či kompenzaci. 

Chci vrátit peníze

V případě vrácení peněz je částka standardně vrácena stejným způsobem, jakým byla zaplacena původní objednávka. Pokud jste objednávku platili dobírkou, přiložte k balíčku číslo bankovního účtu, kam můžeme částku za vrácené zboží zaslat. Pošleme ji do 30 dnů od uznání reklamace.

V případě uznané reklamace máte nárok také na proplacení nákladů na přepravu. Zašlete své číslo účtu a kopii či fotografii dokladu na info@skutecneuceni.cz . Náklady na přepravu vám proplatíme. Balíček prosím nezasílejte na dobírku, taková zásilka nemůže být převzata a bude vám vrácena zpět jako nedoručená.

Chci vyměnit zboží

Poškozené či vadné zboží vyměníme za nový kus. V tomto případě platíme zaslání vždy my. Reklamace se nevztahuje na opotřebení spojené s běžným používáním. Reklamovat můžete celou objednávku nebo její část.

Jak postupovat při vrácení

Nejste se zbožím zakoupeným na e-shopu spokojení? Bez udání důvodu jej můžete vrátit do 14 dnů od zakoupení. Musí být nepoškozené a nepoužité. Celý nákup nebo jeho část můžete vrátit těmito způsoby.

 

1. Poštou nebo přepravní společností

Objednávku pošlete na: Skutečné učení s.r.o. Levského 3207/11, 143 00 Praha 4.       V balíčku nesmí chybět informace o tom, že vracíte zboží, kopie daňového dokladu, číslo objednávky, telefonní číslo s e-mailem, abychom vás mohli kontaktovat. V případě vrácení peněz je standardně částka vrácena stejným způsobem, jakým byla uhrazena původní objednávka. Pokud jste objednávku platili dobírkou, přiložte k balíčku číslo bankovního účtu, kam můžeme částku za vrácené zboží zaslat. Pošleme ji do 14 dnů ode dne, kdy nám balíček dorazil.

V případě vracení balíčku poslaného do zahraničí, doporučujeme zákazníkům se svým problémem před odesláním kontaktovat naši zákaznickou podporu (info@skutecneuceni.cz), aby se s Vámi z logistických důvodů pokusila vymyslet alternativní řešení či kompenzaci. 

3. Zdarma přes Zásilkovnu

Prosíme o strpení. Vzhledem k vytíženosti Zásilkoven může doručení trvat až 14 dní. Stav si můžete hlídat pomocí sledovacího čísla na podacím lístku.

Zboží, které chcete vrátit, zabalte jako balíček do neprůhledného pevného obalu a nadepište slovem „Reklamace“.Odnesete ho na pobočku Zásilkovny s podacím místem (to najdete zde: https://www.zasilkovna.cz/pobocky pod filtrem „podací místa“). (není možné odeslat na dobírku). Obsluha vám dá potvrzení o přijetí zásilky. Až nám balíček přijde do skladu, obdržíte e-mail o zpracování.